Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2008 13:59 - With or without you
Автор: crystallin Категория: Забавление   
Прочетен: 2309 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 15.09.2008 14:03


 

See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side
I wait for
you

Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait
without you

With or
without you
With or
without you

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And Im waiting for
you

With or
without you
With or
without you
I cant live
With or
without you

And
you give yourself away
And
you give yourself away
And
you give
And
you give
And
you give yourself away

My hands are tied
My body bruised, shes got me with
Nothing to win and
Nothing left to lose

And
you give yourself away
And
you give yourself away
And
you give
And
you give
And
you give yourself away

With or
without you
With or
without you
I cant live
With or
without you

With or
without you
With or
without you
I cant live
With or
without you

With or without you

***

 

U2- С Теб или без Теб

Виждам само камък,
останал в очите ти...
Виждам извръщането ти
на другата страна...
Чакам Те...
Триковете на ръката...
...обратите на съдбата,
в леглото ме оставя да я чакам...
...на нокти.
И чакам...без Теб!

С Теб или без Теб!
С Теб или без Теб!

През бурята стигнахме до пристанище...
Ти ми даде всичко,
но аз исках повече!
...И те чакам!

С Теб или без Теб!
С Теб или без Теб!
Не мога да живея...
...с Теб или без Теб!

Подаряваш себе си...
Подаряваш себе си....
И даваш,
и даваш...
Подаряваш себе си!

Ръцете ми са вързани,
тялото ми е контузено...
Тя ме има...
...с нищо за печелене и
нищо останало да се изгуби!

Подаряваш себе си...
Подаряваш себе си....
И даваш,
и даваш...
Подаряваш себе си!

С Теб или без Теб!
С Теб или без Теб!
Не мога да живея...
...с Теб или без Теб!

С Теб или без Теб!
С Теб или без Теб!
Не мога да живея...
...с Теб или без Теб!

.........С ТЕБ ИЛИ БЕЗ ТЕБ!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - mcyansen
16.09.2008 01:40
4eti pove4e poeziq, mm
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: crystallin
Категория: Забавление
Прочетен: 404223
Постинги: 267
Коментари: 239
Гласове: 375