Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2008 12:36 - Мениджър
Автор: crystallin Категория: Забавление   
Прочетен: 1608 Коментари: 0 Гласове:
0



Един мъж летял с балон, когато изведнъж осъзнал, че се е загубил. Намалил топлината и се спуснал над друг мъж, когото видял на пътя отдолу.

- Извинете, можете ли да ми помогнете? Обещах на един приятел да се срещнем след половин час, а дори не знам къде се намирам! - извикал пътешественикът

- Да, мога - отговорил човекът отдолу. Вие се намирате в балон, на около два метра над земята, на 40 градуса северна ширина и 58 градуса западна дължина.

- Вие трябва да сте инженер…

- Как разбрахте?

- Ами, всичко, което ми казахте е технически вярно, но аз нямам представа, какво да правя с информацията, която ми дадохте и фактически тя никак не ми помага - засегнат отговорил пътешественикът

- Аха, Вие сте мениджър - отзовал се човекът на пътя.

- А Вие как разбрахте?

- Много е просто - с охота започнал да обяснява човека. Не знаете къде се намирате, дали сте обещание, което не можете да изпълните, очаквате от мен да разреша проблема Ви и кой знае как, Вие все още сте си в същата ситуация, като преди, но сега аз съм виновен за нея!



Тагове:   мениджър,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: crystallin
Категория: Забавление
Прочетен: 403504
Постинги: 267
Коментари: 239
Гласове: 375