Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2011 20:01 - Когато нахлу в живота ми.................
Автор: crystallin Категория: Забавление   
Прочетен: 2079 Коментари: 0 Гласове:
0



 You give me your smile

A piece of your heart

You give me the feel i"ve been looking for

You give me your soul

Your innocent love

You are the one i"ve been waiting for

I"ve been waiting for

 

We"re lost in a kiss

A moment in time

Forever young

Just forever, just forever in love

 

When you came into my life

It took my breath away

It was love at first sight

All the way

When you came into my life

The world was not the same, oh no

Cause your love has found it"s way

Into my heart, oh yeah

 

You make me dream

By the look in your eyes

You give me the feel, i"ve been longing for

I"ve been longing for so long

 

When you came into my life

It took my breath away

You set my heart on fire

All the way

When you came into my life

The world was not the same, oh no

Cause your love has found it"s way

Into my heart

 

Just forever in love

 

When you came into my life

It took my breath away

And was love at first sight

All the way

 

When you came into my life

It took my breath away

You set my heart on fire

I never felt that way

When you came into my life

The world was not the same, oh no

Cause your love has found it"s way

Into my heart

 

 

Скорпионс-Когато нахлу в живота ми

 

Даряваш ме с усмивка,

частица от твоето сърце.

Дваш ми усещането, което търся,

даваш ми душата си,

твоята чиста любов.

Ти си тази, която съм чакал,

която съм чакал.

 

Изгубени в целувка,

само един момент.

Завинаги млади.

Просто завинаги, завинаги влюбени.

 

Когато нахлу в живота ми,

дъхът ми секна.

Беше любов от пръв поглед.

Наистина беше.

Когато нахлу в живота ми,

светът престана да бъде същия... О, да-а-а.

Защото любовта ти, откри своя път,

към моето сърце... О, да-а-а.

 

Караш ме да мечтая,

само с поглед.

Даваш ми усещането, което жадувам,

което жадувах толкова дълго.

 

Когато нахлу в живота ми,

дъхът ми секна.

Подпали огън в душата ми,

наистина я подпали.

Когато нахлу в живота ми,

светът престана да бъде същия... О, да-а-а.

Защото любовта ти, откри своя път,

към моето сърце... О, да-а-а.

 

Просто завинаги влюбени.

 

Когато нахлу в живота ми,

дъхът ми секна.

Беше любов от пръв поглед.

Наистина беше.

 

Когато нахлу в живота ми,

дъхът ми секна.

Подпали огън в душата ми.

Никога не съм се чувствал така.

Когато нахлу в живота ми,

светът престана да бъде същия... О, да-а-а.

Защото, любовта ти откри своя път.

Към моето сърце... О, да-а-а.






Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: crystallin
Категория: Забавление
Прочетен: 404162
Постинги: 267
Коментари: 239
Гласове: 375